Hos Savvaerket kan du afholde mange forskellige fester og events, både som privat og erhverv, og derfor lægger vi naturligvis også lokaler til overdådige og hyggelige firmafester i Aarhus. Vi samarbejder med alle typer virksomheder, og du kan roligt forvente at få samme service og muligheder, uanset om du er et større eller mindre firma.
Hos Savvaerket finder du konferencelokaler til både aften- og dagskonferencer, så vil du gerne gøre det let som en leg at arrangere en konference i Aarhus, er løsningen Savvaerket. På den måde kan du bruge mere tid på andre og ofte mere vigtige ting, som kræver netop din ekspertise og faglighed. Hos Savvaerket har vi mere end 15 års erfaring inden for eventplanlægning, og derfor kan du naturligvis også afholde konferencer hos os.
Vi skræddersyer løsninger med udgangspunkt i dine individuelle behov og krav, og du er dermed sikret en totaloplevelse, der emmer af kvalitet. Hos Savvaerket vægter vi den gode kvalitet utroligt højt, og af den grund udvælger vi også meget nøje de leverandører, vi samarbejder med. Vi ønsker kun at tilbyde dig de absolut bedste løsninger, og derfor kan du forvente kvalitetsbevidste og fleksible leverandører.
Moderne konferencelokale i Aarhus
Hos Savvaerket er vi rummelige, både når det kommer til fysisk plads og ideudvikling. I ”Savvaerket” har vi plads til 1.600 siddende gæster til foredrag eller 2.000 stående gæster, og derudover har vi også plads til op til 120 stande af 3×3 meter.
Uanset hvad din konference måtte vedrøre, er der plads til alt fra oplevelser, foredrag, underholdning, taler og diskussioner i vores skønne konferencelokale. Hvis du planlægger at afholde en mindre og mere intim konference i Aarhus, kan dette også lade sig gøre, da vi kan lave rumopdeling. I vores venue finder du desuden en stor scene, som både er udstyret med håndholdte mikrofoner og headsets. Derudover er der også et stort PA-system og en LED-skærm på hele 16m2 foruden frontlys, og du er dermed garanteret professionelle rammer til din næste konference i Aarhus.
Vi tilbyder skræddersyede konferencer med personlig og imødekommende rådgivning og vejledning, så du får de bedste forudsætninger for at stable en flot konference på benene. Skulle du have spørgsmål vedrørende dine muligheder eller vores leverandører, må du endelig ikke tøve med at kontakte os. Vi er her for at vejlede og hjælpe dig.
Hos Savvaerket er der også altid fri parkering, og vi har flere end 400 gratis p-pladser lige udenfor døren. På den måde skal du og dine gæster ikke slås om parkeringspladserne eller tænke på, at p-skiven skal stilles hver anden time.
Sæt dit eget præg på din konference
Der er rigtig stor forskel på, hvordan kunder ønsker at afholde konferencer, og det er vi selvfølgelig opmærksomme på. Hos Savvaerket giver vi dig mulighed for at have indflydelse på alt fra mad til drikkevarer og opsætning, og dine muligheder hænger naturligvis sammen med størrelsen på din konference og dit budget.
Vi er leveringsdygtige i alle former for catering af morgenmad, frokost og middag, og intet koncept er hverken for stort eller lille. Foruden mad stiller vi også en bar til rådighed både før, under og efter maden, hvis det ønskes. Når alt kommer til alt, handler det for os om at skræddersy konferencer, der passer til netop dine ønsker og behov. Du kan enten medbringe dine egne drikkevarer eller lade os stå for det. Vi sammensætter gerne et drinkskort med udgangspunkt i dine præferencer – naturligvis til konkurrencedygtige priser.
Den gode og personlige service vægtes højt
Hos Savvaerket har vi mange års erfaring flere forskellige typer events – herunder konferencer. Vi har et solidt kendskab til alle vores leverandører, og vi har den nødvendige ekspertise til effektivt at kunne guide dig til de absolut bedste løsninger.
Er du i tvivl om noget i forhold til vores konferencelokale, står vi klar til at hjælpe. Vi tager hellere end gerne en snak om de forskellige muligheder for på den måde at finde frem til den bedste løsning. Hvad end du er på udkig efter et konferencelokale til et større eller mindre selskab, er Savvaerket et godt bud.
Hos os er kunden nemlig i centrum, og det er dine ønsker og krav, der definerer konferencen. Du er ikke påtvunget faste leverandører eller koncepter, og du har frihed til at vælge til og fra. Kort sagt kan du selv påvirke konferencen fra start til slut.
Vores professionelle personale i form af tjenere, køkkenpersonale, garderobepiger og barpersonale står klar til at byde dig og dine gæster velkommen og sørge for, at I møder op til en konference i skønne omgivelser.
Ved at vælge en eventvirksomhed som os er du sikret konferencelokaler i Aarhus i høj kvalitet, hvor det både er effektivt og nemt at stable et skræddersyet koncept på benene. Uanset om du er på udkig efter lokaler til en stor eller lille konference, giver det god mening at vælge et eventsted, der får alt omkring konferencen til at glide let og upåklageligt.